2010. december 17., péntek

Karácsonyi ajándékok 3. rész :-)

A Tímel által szervezett Karácsonyi Adok - Kapok játékban megérkezett az én ajándékom is! Cimbilimbi készítette nekem sok sok szeretettel! Már korábban is szimpatikus volt nekem, amikor a blogján "jártam", gondoltam, majd egyszer jó lenne megismerni - és hát ilyen a sors :-)! Kedves Adrienne! Örülök hogy megismerhettelek így virtuálisan :-)! Az ajándékokat is nagyon köszönöm: a befoglalt nyakláncban mochaachát kő van, melyet megnéztem a kedvenc ásványos könyvemben és képzeld, pont olyan hatásai, gyógyhatásai vannak, amire most szükségem van! :-) Külön köszönet az Angyalkákért is, amelyek a gyűjteményem becses darabjai lesznek! Timi neked pedig köszönöm a rengeteg szervezői munkát, amivel ezt a fantasztikus játékot lebonyolítottad, mert úgy érzem ez a játék azért is nagyon jó volt, mert egy kicsit közelebb hozott bennünket, blogolókat! :-)

A másik ajándék pedig az én ajándékom Horimarikának a gyöngyzug karácsonyi ajándékozó játékában! Marika jelzett ma nekem, hogy megkapta a csomagomat! Igaz, hogy voltak benne még más apróságok is, de nekem csak a karkötőt volt alkalmam fotózni. Örülök, hogy tetszik Marika, viseld egészséggel!

5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy megkaptad:)

    Köszönöm, hogy játszottál velünk:)

    VálaszTörlés
  2. Hűűűű! Ez fantasztikusan gyönyörűűűű!

    VálaszTörlés
  3. Veronika, viseld egészségben, örömmel, vagy akaszd ki valahova ahol csillog neked :) Nagy adag szeretetet és örömet fűztem bele, jó, hogy megérezted, mikor kibontottad :)

    VálaszTörlés
  4. Ennyi szépség! A karkötőt jövő héten élőben fogom látni Marikánál, talán megengedi, hogy kicsit viseljem. :-)

    VálaszTörlés